Erika havde fået lidt at drikke og ville vædde på, at hun kunne bære en kasse bajere med sine egne kasser. Fyrene holdt hende oppe på det, og der blev hujet og klappet i den lille stue, indtil konkurrencen var afgjort.
Erika og hendes mand, Hubby, sad en fredag eftermiddag hjemme i stuen og drak en fyraftensbajer sammen. Stemningen var opløftet, som den altid er for de to ægtefolk, når ugen er slut og en dejlig weekend står for døren. Pludselig kom et par af Hubbys venner
på besøg, som gerne ville spille kort eller terninger eller bare dyste om et eller andet med de andre. – Jeg vil vædde en kasse øl på, at du ikke tør vise dine bryster, lød en flabet kommentar til Erika.
Mændene grinede og skålede med hinanden, for de vidste godt, at Erika altid er med på den værste. De havde bare ikke regnet med, at hun ville udfordre dem med denne kommentar. – Jeg vil vædde på, at jeg kan bære en kasse øl med brysterne! Så blev der stille i stuen, og mændene rømmede sig. Mon hun kunne det? De så på hinanden og var selvfølgelig enige om, at det måtte komme an på en prøve.
Som sagt, så gjort. Erika tog kjolen og bh’en af, og Hubby sprang ud i værkstedet for
at finde et godt reb, han kunne binde om hendes barm, så det kunne blive afgjort,
om hun kunne bære kassen med sine egne kasser eller ej. Erika var selvsikker og mærkede, at spændingen løb gennem kroppen på hende som små energichok. Hun er jo
Læs hele beretningen om Erika i magasinet her
Så skøn er den dejlige milf
Erika er en 45-årig elegant dame fra Malmø i Sverige, som er gift og har børn og lever
et ganske almindeligt borgerligt liv, som de fleste andre svenskere gør det. Men hun har
en mørk side, som hverken familien, vennerne eller hendes tætte naboer kender til, og som hun først nu og i al hemmelighed vil udleve for Express’ opmærksomme læsere.
Erikas mand, Hubby, er hanrej og tænder på at se hende kneppe med andre mænd, som de finder rundt omkring på rastepladser, hoteller, eller hvor de nu befinder sig i verden. Erika er nemlig ekstrem ekshibitionist og vil helst have sex udenfor soveværelset og på offentlige steder, hvor det kan risikere at blive opdaget. Men den modne dame tager også gerne hjem til fremmede mænd for at kneppe med dem under private forhold og lege fetich-lege med dem som for eksempel fodsex og at tisse på dem. Hun elsker især at være nøgen og at lade vandet, mens nogen kigger på.
Hubby har gennem årene taget billeder af sin kones seksuelle eventyr, som han i samråd
med hende nu har valgt at stille til skue for alle os forventningsfulde læsere. Det er kinky,
bizart og helt vildt sexet.
Piloten er iført styrthjelm og termotøj. Han skubber sin isbåd, også kaldet en skeeter, op i fart og hopper ombord. Vinden tager fat i sejlet. Farten tager til. Når isbåden farer hen over isen, lyder det som en bil, der kører på fælgene.
For at komme op i fart skal der være en god vind. Isen skal være flere tommer tyk og ryddet for sne, for i et godt blæsevejr kan der komme tryk på. Der verserer mange rygter om, hvor hurtigt de moderne isbåde kan skyde i fart. Det tal, de fleste holder sig til, er 84 mph (135,18 km/t) målt med GPS for nogle år tilbage ved Lake Wallenpaupac i Pennsylvania i USA.
Rekorden blev sat af en sceeter-klasse A, som er en enkeltsædet Formel-1 isbåd med et syv kvadratmeter stort sejl, ofte med cockpit og et aerodynamisk design bygget i stærke materialer som glasfiber, kevlar og kulfiber. Den største isbåd i verden finder man naturlig vis også her i Amerika. Båden hedder Taku, vejer 700 kilo og er 42 fod lang. Den har et lukket cockpit ligesom et F16 kampfly. Taku er ældre dato, men det var også de gamle isbåde, som var størst.
De store isbåde i 1900-tallet kunne tage helt op til 12 passagerer, de var bygget af træ og blev sat på isen tilrigget med både storsejl og fok. Og der var knald på de gamle slæder. På Hudson River i staten New York byggede man nogle giganter på 20 meter i længden og med storsejl på op til 90 kvadratmeter.
Træ-bådene skød selv ved svag vind en fart på over 100 km/t, så passagererne i toget inde langs bredden fik en hilsen med en viftende cowboyhat, når bådene overhalede toget og for af sted med vinden. Fuld fart frem over isen Det hævdes imidlertid, at amerikaneren
John D. Buckstaff har sat en fartrekord for isbåde ved at nå op på 230 km/t i en storm med en vindhastighed på 117 km/t. Det skulle være målt i 1938 på Lake Win…
Læs hele den spændende artikel her i magasinet
Flere klasser af isbåde
Klassen er inddelt i underklasser A, B og C. Alle med den ene begrænsning, at sejlet ikke må være større end syv kvadratmeter. Den moderne A-klasse er med enkeltsæde, mastehøjder op til ni meter og ofte med et lille bubble-cockpit, mens det aerodynamiske skrog er udført i materialer som kevlar og kulfiber. B-klassens væsentligste træk er, at den er tosædet med mastehøjder på 23-25 fod. Mens C-klassen er enkeltsædet med en mastehøjde op til 20,3 fod og tillige rummer one-designers som Nite, Renegade og J14, som også har deres egne løb i konkurrencer. One-design båden Nite blev udviklet i 1976. Den har et dobbeltsæde, glasfiberskrog og et sejlareal på 67 ft2 samt en kompakt letvægter, som har gjort den til en populær dagsejler i USA. Renegade er fra 1947, en slags forfader til skeeteren med et sejl på 67 ft2. Igen en letvægter, der som den ultralette 14 fod lange J14 samlesætsmodel kan transporteres på taget af en bil.
Verdensrekorden for hastighed for isbåde er sat til 135 km/t på Lake Wallenpaupac i USA. Men engelske Greenbird udfordrer nu med en fart på over 200 km/t
4 scener + dansk pornobonus Anonyme nordiske swingere
Medvirkende: De´Bella, Sandra Romain, Sasha Knox
og mange andre lækre pornotøser, næsten 4 timers kvalitetsporno